Dobrý den, po několika neúspěšných pokusech o nákup obleku pro syna do tanečních (200 cm výška, hubeňour) jsme se na doporučení rozhodli vydat do Brna do této prodejny. Manželé, kteří tento obchod provozují mile překvapili a hned vytáhli oblek, který synovi padl jako ušitý na míru. Dokoupili jsme ještě motýlka a košili. Vše za super cenu. Opravdu jsem byli moc spokojeni. Jen pozor, neberou karty. Děkujeme moc.
Kniha návštěv
Datum: 01.09.2023
Titulek: Pánský oblek s profesionálním přístupem
Dobrý den, moc ráda doporučím tento obchůdek. Menší prostor, přitom se ale člověk uvnitř cítí velmi dobře. Manžel si zde kupoval oblek na svatbu, pomáhal mu pán, který byl velmi milý, příjemný a měl opravdu profesionální přístup ke své práci. Následně si oblek kupoval i bratr manžela a po dvou letech se k Vám máme v plánu vrátit i příští týden.
Datum: 03.02.2023
Titulek: 100% spokojenost
Dobrý den,
Velmi chci poděkovat za milý a profesionální přístup. Přišla jsem pro oblek pro své dva syny a během necelé půlhodiny jsme měli pro oba vybrané obleky, košile, boty, kravaty a opasky. Vše perfektně sedělo a ladilo a cena naprosto skvělá. Pa i paní v obchodě byli velice milí, přátelští a profesionální. Jan mrkli a už nosili oblečení, úžasné. Ještě jednou moc děkuji a budu vřele doporučovat.
Datum: 08.02.2023
Titulek: Re: 100% spokojenost
Děkujeme za slova pochvaly a uznání. Budeme se i nadále snažit všem zákazníkům vyhovět.
majitelé
Datum: 30.01.2023
Titulek: skvělí
děkuji moc za profesionální přístup a krásný oblek který mě zdobil v mé volební kampani prezidenta ČR
Datum: 03.01.2023
Titulek: Oblek na poslední chvíli
Syn se po vánočních svátcích vrací domů - do ciziny, V jeho nové domovině se však obleky na "dlouhány" nedají sehnat, leda tak nechat ušít. Naštěstí jsem získala kontakt na vaši prodejnu a dala si tam sraz se synem. Nestačila jsem dojet. Jeho věta "Mami, nejezdi, už to mám vyřešené." mi vyrazila dech. Cože, tak brzy? Ano, pán, který se mu věnoval, mu prý vybral skvělý oblek, který i pečlivě zabalil. Śkoda jen, že jsem ho v něm neviděla, protože znovuzabalit by se nám to tak dobře nepodařilo. Děkuji za profesionální přístup. A také děkuji, že nepodporujete banky, když berete jenom hotovost. Málokterý zákazník si uvědomuje, že při platbě kartou si banka bere od obchodníka minimálně 1% z platby, což není zanedbatelná částka. Platba v hotovosti umožňuje obchodníkovi mít nižší koncové ceny nežli konkurence.
Datum: 04.01.2023
Titulek: Re: Oblek na poslední chvíli
Dobrý den,
velmi děkujeme za slova chvály, kterých si velmi vážíme.
I nadále budeme dělat vše, aby naši klienti byli spokojení.
Majitelé
Datum: 08.02.2023
Titulek: Re: Oblek na poslední chvíli
Velmi děkujeme za uznání naší práce a budeme se snažit i nadále.
majitelé
Datum: 31.08.2022
Titulek: Poděkování
Dobrý den,
velice ráda bych se zde přidala k ostatním spokojeným zákazníkům a poděkovala majitelům obchůdku za laskavost a neuvěřitelnou profesní jistotu a přístup při nákupu kompletního obleku pro syna do tanečních ( včetně doplňků).Syn ocenil i nestandartně krátký čas nákupu,ve který ani nedoufal,poučen z předchozích zkušeností:0)
Ještě jednou srdečně děkuji a přeji pevné zdraví a klidné dny.